En riktigt söndag


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Usch vilken dålig dag det är. Jag har ont i huvudet och fryser enda in i själen, förkylning på G? Jag tillbringar i alla fall denna dagen under varma täcken och ser på film. Just nu är det en film på 9:an, Mamma vid 16, och den verkar lite småbra. När den är slut så har jag massor av tid att kolla igenom bilderna från igår och jag måste hitta nått bra sätt att ordna upp bilderna på datorn också. Och Johan är och kör till Tärnaby idag så det blir en ensam dag.

Om huvudvärken lättar lite så ska jag ge mig ut på en liten promenad. Frossan kanske kommer från igår, jag var ju ute större delen av dagen, så den kanske ger med sig. Först var det ju rally, sen en promenad med Johan och Tikko och senare på kvällen (när det var svinkallt) så gick jag från Haga till Sofiehem. Den där sista promenaden var ingen hit! Kan bero på allt det där och dåliga kläder att jag fryser... Kan vara så.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback