Filmhögen växer


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Söndagen bara försvann! Såg på film hela dagen. Paranormal Activity 1 & 2, sen blev det lite middag och sånt där. 20.30 bafann sig Johan och jag i salong 8 på bion för att se Paranormal Activity 3. Fantastiskt bra! Och dessutom så är Paranormal Activity dom enda filmer som jag sett alla på bio. Det kanske säger en del?
Efter bion skulle Johan fara och sova lite i tankbilen innan han skulle fara och jobba och jag bestämde mig för att det gick att klämma in lite mer filmtittande. Little Britain, första säsongen. Det är den roligaste serien ever! Jag minns när den gick på tv första gången och jag och pappa satt framför tv:n och skrattade som galningar.

Denna dagen då har fortsatt i ungefär samma spår. Lite film och bara tagit det lugnt. Snart slutar Johan jobba och då ska vi fara på lite olika ställen. Sen funderar jag på om jag ska åka hem (till Agnäs i morrn) eller på onsdag... Att det ska vara så svårt att bestämma sig?

elin

Åh tack! :D



Haha, man brukar annars se ett mönster för folk som är på tex discobowling hur det går sämre och sämre ju längre kvällen går (och ju fler vändor dom tagit till baren ;) )



Åh gillar du skräckfilm? Jag är sjuukt fjanntig med det där och håller för ögonen för minsta lilla. Jag och en tjejkompis såg en saw film, men med ljudet av ^^

2011-10-24 | 17:24:34
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback