I miss you


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Det gick inte att sova inatt. Var så himla täppt i näsan så jag kunde inte andas. Men istället för att bara ligga där och vrida och vända sig så såg jag på en film, Jag saknar dig. Den var riktigt jobbig att se på, inte för att den var dålig utanför att den var just... jobbig. Det är faktiskt första gången jag sett en film som berör.
Att det känns som att filmen är en B-film gjorde att den blev ännu bättre tror jag. Det kändes mer levande. Jag rekomenderar filmen starkt!
När filmen var slut så gick det ju inte bättre att sova, var ju mer täppt i näsan än innan...

nellie

hej vilken fin och intressant blogg du har! Kolla gärna in min frisörblogg :)

2011-10-18 | 18:21:54
URL: http://nelliemalm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback