Ibland hjälper det inte att sova


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Huvudvärken som jag nämde igår, den var kvar idag när jag vaknade. Det är bland det värsta som finns, att vakna med huvudvärk. Men efter att envisats med att sova några timmar till och en alvedon så är jag nu fri från det onda. Väldigt skönt ska jag säga.

Idag, det som är kvar, tänkte jag i alla fall städa upp lite och sen baka. Mamma och pappa kommer hit i morrn och äter middag så jag måste ju göra plats så att alla ryms. Till middag kommer det att bli leverbiff och potatis! Supermumisgt. Nu blev jag ju hungrig... Kanske ska hitta på nått att äta idag också?

elin

åh usch, huvudvärk är verkligen inte roligt. Man blir så slö. Allt blir så jobbigt.



Ja, nu när det brukar bli så kallt på kvällarna så borde de ju gå att se :) Får ta med kameran också :D

2011-10-10 | 19:15:32
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/
anna

Hej vilken söt blogg! :)

2011-10-10 | 21:13:44
URL: http://annahurinsky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback