Stirrobjekt


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
För första gången i mitt liv har jag gått in i en stolpe. Men jag hade en jäkla bra anledning till varför jag gjorde det!
Idag, nere på stan efter en gata där jag gick som vanligt i mina drömmar så fick jag syn på en fräsig bil (tredje gången jag ser samma bil, men fortfarande samma känsla). Den stod parkerad precis vi trottoaren. Jag kunde ha sträckt ut handen och snuddat bilen lite, bara sådär lite snabbt om jag ville. Bilen som stod där så fint efter vägen var en Nissan GTR. En underbar syn måste jag säga! Och ja, sen gick jag in i en stolpe... Den var liksom i vägen. Men erkänn, lite frän är den?
Bild från Google

elin

haha va rolig du är! stolparna står helt klart helt fel, man kan ju inte bara ställa ut dom hur som helst! ;)



Ja de kanske det är? Jag är så van vid att H håller på och har gjort i flera år så jag reflekterar inte riktigt över det. Umeås lag heter typ Umeå Huskies. Dock ser det ju snarare ut som dom har ihjäl varandra när dom spelar.



Ja! Heelt galet. Vad gick snett liksom? Molly är ju den enda som kan sjunga typ.

2011-10-15 | 01:05:42
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback