Tummetott


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Loftsängar kan vara farliga. Det finns viss risk att bryta tummen. Igår när jag skulle sova så skulle jag dra till täcket och viftade då lite med handen, sen hörde jag bara *krask* och kände en obeskrivlig smärta för stunden. Eftersom att taket är ganska nära så bör man inte vifta så mycket, men jag gjorde det i alla fall. Dumt av mig. Det var min tumme som kom lite för nära taket i lite för hög fart. Jag ville inte leva mer just i den stunden så jag begravde mitt huvud i kuddarna, men jag samlade ihop alla krafter och tog mig tillbaka. Efter nån minut så hade jag inte alls ont längre, trodde jag i alla fall. Smärtan kom åter när jag skulle lyfta en bok. Eller ja försöka lyfta, kunde inte få något grepp. Tummen var som halvt förlamad.
Nu har jag sådär lagomt ont. Aldrig mer att jag viftar sådär igen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback