Varning för att vistas ute


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Det är lite småmysigt när man ligger under ett varmt täcke och ser på film samtidigt som man hör hur det blåser där ute. Det riktigt stormar faktsikt. Och regnar gör det också.

Har varit hos Johan hela dagen, inte gjort många knop. Johan är och jobbar medans jag bara softar, bra kombo... Nä men i morrn ska jag dra mig hemåt igen (det är ju så långt) och försöka hitta på nått att göra. Kan ju inte sitta här och spela the sims hela dagarna, det går ju inte. Men det är så sjukt jäkla långtråkigt när man bara går hemma och släpar fötterna efter sig. The sims räddar mitt liv ibland känns det som. Att få bygga ett hus, vara lite kreativ och använda fantasin, det hjälper liksom. Hjälper att glömma allt jobbigt.

Som sagt så ser jag på film nu, PS I love you, och jag vet inte. Jag är redan less på filmen efter 20 minuter, den är inte så himla bra. Men jag ska plåga mig igenom den, jag ska.

AMANRA♡

heej snygging :)

allt bra med dig?

KRAMIS

2011-10-18 | 21:12:23
URL: http://amanras.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback