Vars gick det fel?


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Haha det blev ju nästan svart... Håret alltså. Jag var tvungen att kolla på kartongen igen och det stod samma som igår - ljus brun. Jag vet inte, men det är absolut inte ljusbrunt! Jaja, det blir säkert bra det här med. Jag kommer att se ut som värsta deprimerade blekfisen ett tag. Och klippa luggen borde jag göra också. Eller spara ut den kanske? Är ju på god väg.

elin

ja där hände verkligen allt på en gång ^^



De där med att färga hår i en tänkt färg men få till en annan har jag också lyckats med. Väldigt spännande det där måste jag säga .. ^^ Vad ska du hitta på för skoj i helgen? :)

2011-10-14 | 09:47:02
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback