Fredag


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Har vänt på dygnet nu, nästan. Går och lägger mig vid tre, fyra på morgonen och kliver upp vid tolv. Inte bra, men jag antar att det blir så när allt händer på nätterna. Men jag ska försöka skärpa mig, på söndag.
Idag hade jag tänkt mig en sväng ner till biblioteket för att hämta ut ännu en bok. Sen vet jag faktiskt inte... Men jag gissar på att kvällen/natten lär vara händelserik ändå.

Eller så gör jag som igår. Hade slut på mjölk och smör så jag gick för att handla lite. "Problemet" var bara att jag fick för mig att gå tvärs över hela jäkla stan till Coop Forum..! Jag hade ju kunnat gå till Ica som är 10 minuter bort, nä istället vandrar jag i typ en timme för att köpa två liter mjölk. Ja, men vad gör man inte för att roa sig?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback