Hämden är ljuv!


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag var ju på affärn tidigare ikväll. Storhandlade gjorde jag, vinäger och honung. Och vad i hela friden ska jag med det till??? Jo, utrota mina hyresgäster... Jag köpte frukt i veckan och fick finfina bananflugor med på köpet.  Först fattade jag inte hur dom små äckliga flygfäna kunde komma hit men så googlade jag lite och läste att dom kunde följa med från affärn, så efter att ha rannsakat hela mitt rum kom jag fram till att dom måste ha följt med i äppelpåsen. Suck.
I alla fall så kan man utrota dom om man blandar vinäger, honung och lite diskedel. Dom dras till blandnigen och sen när dom ska krypa ner och bada så finns det ingen ytspänning kvar pga diskmedlet och dom drunknar. Haha nu ni!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback