Hur många lingon?


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
På ett sätt så älskar jag detta väder och på ett sätt så hatar jag det. Lite jobbigt är det ju när man blir genomsur av regnet eller när det blåser så man knappt kan gå rakt, men annars är det bara mysigt! Till exempel idag så gick jag till Strömpilen i regnet. Tänkte inte på att ta med mig paraplyet, men det gjorde inte så mycket. Det hör hösten till att bli lite blöt och jäklig.

Anledningen till varför jag gick till Strömpilen var för att jag ville hitta en ny jacka. Jag hittade en på H&M som jag blev tokkär i, men då fanns den såklart inte i min storlek... Nere på stan fanns den inte heller i min storlek. Tråkigt, men sant. Jag får nog gå omkring i min Huvtröja som jacka i höst.
Ett inköp gjorde jag i alla fall idag. En film som jag länge har velat se, "Hur många lingon finns det i världen". Jag tror att jag ska se den efter Idol, det blir nog superbra!

Robert

Re: Okej, har du själv några framtida planer om hur studion skulle se ut? Om du fick forma den exakt som du själv ville? :)

2011-09-12 | 20:58:11
URL: http://www.modestil.se
Evve

Såg du den efter Idol? Skulle vara lite komiskt om du gjorde det eftersom det var precis vad jag gjorde igår xP

2011-09-17 | 18:01:29
URL: http://evvesliv.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback