Söndagsmys


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Igår var det full rulle. Det var fest på Sandahöjd. Riktigt trevligt var det och roligt förstås, speciellt med tanke på att jag fick världens skrattattack... Men det är sånt som händer! Kvällen avslutades vid fyra nån gång, synd bara att inte allt trevligt folk kunde stanna så länge.
Och idag var jag "tvungen" att kliva upp för att möta min bror på busstationen. Jag var ganska trött, men nu har det gått över tror jag. Jag och broder har i alla fall ätit pizza och varit på Clas Ohlson innan vi gick tillbaka för att vänta på hanns buss till Burträsk. Nu ska jag bara ta det lugnt!

Nu skulle jag kunna lägga ut en hel hög med jättafina bilder från igår på jättefina människor, men eftersom att jag vet att dom inte vill visa hur fina dom var så får jag väl visa hur fin jag själv var igår... Kepsen är inte min.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback