Arbete


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
I tisdags blev jag inryckt i arbetslivet igen. Dom ringde från Barn 4 och undrade om jag kunde jobba eftermiddag och jo, det kunde jag. Men det blev inte bara ett pass, det blev fyra. På tre dagar. Tisdag och onsdag eftermiddag och idag har jag alltså jobbat 06.45-21.30, det känns kan jag lova! Det gick egentligen riktigt bra med monsterpasset, när passbytet kom så var det så mycket som hände så jag tänkte aldrig på att jag hade 7 timmar kvar när dom andra fick gå hem. Sen vid sju så blev jag döless. Nästan. Lite huvudvärk (antagligen vätskebrist) och bara trött. Men med tanke på allt som har hänt idag och att jag har varit vaken sen 05 (efter knappt fyra timmars sömn...) så känns det ändå bra.

Nu är jag ledig i helgen, men det skulle verkligen vara kul om dom ringde igen. Jag är ju den enda sommarvikarien som inte studerar så jag har ju stora chanser att få springa dit när det behövs. Men samtidigt så hoppas jag på att jag får det andra jobbet som jag sökt. Skulle vara grymt kul!

I morrn fyller min Johan år, hela 20 år blir han. Kanske blir tårta i helgen?


Nathalie

Gud vilken fin design du har! Har du gjort den själv? :)

2011-09-09 | 10:27:42
URL: http://cookieetime.blogg.se/
Nathalie

Va duktig du är! :)

2011-09-09 | 11:31:38
URL: http://cookieetime.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback