Allt handlar om tid och fantasi


Close up Kommentera inlägget
I morse när jag vaknade av regnet som slog mot fönstret så kände jag verkligen inte för att kliva upp. Men eftersom att jag är envis och hade bestämt mig för att kliva upp så blev det så. En trött Emma närmast rasade ner för stegen från loftsängen, men en frukost bestående av fil och flingor gjorde susen. Sen var det bara att göra dagens måsten.

Halva natten låg jag och funderade på ett mail som jag fick igår. Ett mail som innehöll ett tema som kan tolkas på 100000 olika sätt och jag vill hitta min tolkning. Jag har inte kommit fram till nått än, men förhoppningsvis så dröjer det inte länge innan jag får en pangidé.

Nu ska jag slänga på mig mjukisbyxorna och favvotröjan, sen är jag redo att ge mig ut på en prommenad. Om det har slutat regna förstås. Jag tänker inte gå utanför dörren en millimeter om det regnar det minsta.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback