Clementin, mandarin... Apelsin?!


Close up Kommentera inlägget
I söndags hittade jag små söta clementiner (mandariner?) på ica och såklart köpte jag några. Dom som är små och starka i färgen brukar också vara sura, vilket jag gillar. Men fel hade jag... Små söta saker var precis vad det var. Dom smakade nästan ingenting, men nu får jag sitta här och äta "såna där". Förresten tyckte Johan att det var bra att dom var så små, då tar det inte så lång tid för mig att äta dom. Jag tar en evighet på mig när jag ska äta "såna där", måste skala bort allt det vita runt omkring eftersom att det inte är ätbart!

Johanna

HEY GULLUNGE!



Nu har du chansen att vara med i veckans bloggtävling, vore superkul om du var med! För att vara med måste du läsa dehär inlägget NOGA! : http://keskiitalo.blogg.se/2012/april/tavlingen-ar-igang-igen-d.html#comment

2012-04-24 | 18:20:45
URL: http://keskiitalo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback