God natt på er!


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Kvällen har bestätt av god (men stark...) mat på Great Eastern och sen film i form av Ice Age 3. Som det Ice Age-fan jag är så var det en självklarhet att jag skulle se trean när jag såg att den skulle gå på 4:an ikväll. Dessutom är jag jättetaggad på att se fyran när den har premiär i sommar!

I morrn ska jag göra lite saker på förmiddagen, upp tidigt alltså. Sen hade jag tänkt gå en sväng till biblioteket och efter det kommer min lilla familj till stan som jag ska lifta hem med. Hela långa helgen ska jag vara hemma i Agnäs, enda till på tisdag. Oj, shit! Kom på nu att jag måste packa lite kläder... Jaha, ännu en sak att göra i morrn då.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback