Håll till i fönstret


Tips & Trix Kommentera inlägget


Såhär ser det ut i mitt fönster. Jag har ju använt mig av många olika varianter av "ministudio", lakan, kartonger, papper... Dom nyss nämna var ett alternativ för mig under vinter då det knappt kom in nått ljus alls i mitt rum. Men nu när solen lyser hela dagarna, och kvällarna, så passar det utmärkt att stå och hänga i fönstret.
Allt som behövs är papper i fina färger, en glasskiva om man vill piffa upp det lite extra och kanske någon slags reflexskärm. Min glasskiva kommer från en tavelram som jag tog isär. Eftersom att jag inte äger någon reflexskärm heller så blir det lite improvisation där också, bestående av en kartong, ibland skärbräda, med aluminiumfolie.


baka (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧*

gu vad smart :O tack för tipset :D

2012-04-26 | 14:16:50
URL: http://mymic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback