Happy face


Mina saker Kommentera inlägget
Nere på stan idag hade jag tänkt mig köpa ett par shorts och en lite större t-shirt. Sommarkläder kommer väl snart att behövas. Jag hade hittat ett par shorts på hm's hemsida som jag tänkte prova, men nä. Jag fattar inte varför jag inte ger mig, jag ska inte ha shorts (förutom typ badshorts). Varför ska dom vara så korta? Det är ju i princip ett par trosor i lite annorlunda stil. Eller så är dom så höga i midjan att jag kan dra dom upp under armhålorna. På tre år har jag inte hittat ett enda par, finare, shorts som jag tycker om. Jag får nöja mig med mina knallröda badbrallor helt enkel. Men jag kom ändå inte hem tomhänt från stan. Min kläning som jag hade på julafton tycker jag väldigt mycket om och gissa då om jag inte blev glad idag när jag var inne på Gina Tricot! En kläning i samma stil men med korta ärmar och på rea, dessutom så morskade jag upp mig lite och valde inte en svart. Orange, riktigt superorange.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback