Säljes


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag har funderat ett tag nu och jag tror att jag har bestämt mig. Jag ska göra mig av med mitt teleobjektiv. Det används för sällan, dels för att jag inte hamnar i situationer då jag behöver det, dels för att jag inte alls kommer överens med det (som jag nämt många gånger nu). Om jag nu skulle vilja använda ett teleobjektiv nån gång så finns det ett nära som jag kan låna. Nu är det ju inte så mycket pengar i objektivet, köpte det för 1700 kr (med uv-filter), så det är ju ganska självklart att det inte tillhör den bättre klassen. Så finns det någon där ute som vill köpa mitt objektiv (tamron af 70-300mm macro)..?

Anonym

fin blogg, kika gärna in min blogg! kram



http://secondstore.blogg.se



2012-04-19 | 12:51:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback