Tar det piano


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Har haft fullt upp hela dagen och en del saker hanns inte med. Det får jag ta tag i på onsdag när jag är tillbaka i stan och helgen är slut så att folk är på plats.
Jag mötte upp mamma, pappa och Emil på jula och sen åkte vi vidare till coop för att storhandla, typ. Jag kom i alla fall hem med väskan som jag har velat ha från hm, äntligen en bra data/kameraväska. Inne på coop köptes det hårfärg ännu en gång. Jag ska köra på det säkra kortet och slinga håret. Mamma ska också göra det och eftersom att hon har kort hår så ska jag slinga mitt hår med det som bli över av hennes plus den jag köpte själv. Nu jäklar ska håret bli lite ljusare.
I morgon ska jag ut och nötta på kameran, nr 1 på listan!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback