Följ mig


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
När instagram kom ut till Android så blev jag jätteglad, sen visade det sig att min lilla wildfire var en av dom få som ändå inte kunde ha instagram. Då blev jag lite smått sur... Men nu med min nya fina mobil så kan också jag skaffa mig det! Följ mig på instagram om ni vill, då blir jag glad! emmaswindow@instagram

Thea

Så kul att du skaffat instagram. Du kommer älska det mer och mer för varje dag, haha! :) (jag är fan beroende..)

sv; Nej, tyvärr inte ännu. Men vi ska förhoppningsvis ner på lördag och kolla på några lägenheter, men tyvärr verkar större delen av de som lägger ut lägenheter på blocket vara puckon, haha!

Jag vet faktiskt inte vad jag vill ha för objektiv, men ett bra "allround" skulle vara perfekt. Vill kunna fota både porträtt och macro-natur med det! :)

Så kul! Åh, men så trist! Hade varit skönt att veta någon mer som skulle gå (A) Jag vågade inte tacka nej,..haha.. eftersom det skulle SUGA om jag inte tog mej in nästa år :) Hoppas du tar dej in nästa år då! Och jag ska göra mitt bästa för att ge dej lite update om utbildningen här på bloggen, och har du några frågor är du såklart välkommen med dom också! :)

2012-08-07 | 10:19:31
URL: http://kaffeochthea.blogg.se/
Felicia Andreasson - Foto

Härligt att du har skaffat instagram! :D lägger till dig nu ;)

2012-08-19 | 17:49:14
URL: http://feliciafoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback