Före och efter - mac


Före och efter Kommentera inlägget
1/125 f/2.2 ISO 200
Den här bilden visste jag precis hur jag ville ha den, mycket ljus. Problemet var bara hur jag skulle få till allt ljus. Hos mig här i stan är det ganska mörkt, har ett fönster men det är till stor del förtäckt av loftsängen och gardiner. När jag var hemma i Agnäs en dag så tog jag mitt täcke, några kuddar och en pläd och placerade lite fint - på köksgolvet. På förebilden syns lite av spisen i bakgrunden! Ljussättningen här, med hjälp av kökslampan och fönster (som dock skymdes av köksbordet), var inte heller perfekt, men bättre än det någonsin skulle ha blivit i stan. Jag gillar slutresultatet!

Sofia Holmberg - Foto / Musik

SV: Haha oj ja! Roligt att jag inte ens tänkte på de då :D Tack :)

Ja precis, det är roligt ändå :)

2012-12-02 | 20:13:46
URL: http://pladdermf.blogg.se
Felicia Andreasson

slutresultatet vart ju jätte bra! :D

Svar: Ja jag blev då nöjd :D
EmmA

2012-12-03 | 15:33:54
URL: http://feliciafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback