Helt plötsligt blev det vinter, i år också


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Bilderna tagna med Samsung Galaxy S3
Även jag måste bara få visa snön som har kommit (som om någon skulle ha missat?!). I morse var all snö bortblåst, backen utanför mitt fönster var i princip helt snöfri. Lite ledsen på ögat var jag allt. Nu, nästan fjorton timmar senare är det lastbilar som kör fast och bussar som står stilla. Snön ligger tjock utanför fönstret! Även om dom stackarna som kört fast inte är så glada så är jag det. 

Fotograf Annie

Riktigt mysigt att snön har kommit :) Hoppas den är här för att stanna ett bra tag :)

Svar: Ja det är helt toppen! Nu stannar den nog till april :)
EmmA

2012-12-02 | 00:07:27
URL: http://blogg.anniesfotografier.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback