Mera snö


Livet ur min synvinkel Vinter Kommentera inlägget
Jag har varit ute och rastat kameran idag faktiskt. Var inte ute så länge, en knapp timme. Har inte riktigt hunnit vänja mig än med -10 grader så näsan frös lite! Det snöar idag med, lite mindre än igår men mer isig snö som gör ont i ansiktet. Men det ska kännas att det äntligen har blivit vinter!
Premiärvurpan kom idag också. Eller en halv vurpa i alla fall. Snön blir riktigt hal när dom har skottat och styrt skopan över. Det betyder alltså att jag ser ut som Bambi på hal is när jag är ute och traskar och idag slutade det med en sträckning av innerlåret. Härligt, härligt säger jag bara! 

Elin

fin bild och blogg!:)

Svar: tack! :)
EmmA

2012-12-02 | 14:27:53
URL: http://bbaraaelin.blogg.se
ella

vilken härlig blogg du har! Och otroligt fina bilder med! :)

Svar: tack så mycket! :)
EmmA

2012-12-02 | 14:47:18
URL: http://ellaellymadeleiine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback