Lite allmänt sådär


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
I morse när jag gick till universitetet var det lite halvmulet men ändå inte allt för mycket. Nu är hela himlen helt grå, vad hände? Från en timme till en annan kan det hända mycket.
Snart ska jag i alla fall ringa och väcka Johan så vi kan fara på lite olika uppdrag som ska göras idag. Hämta bil, handla, lämna skoter och lite sånt. Hoppas verkligen att den här dagen går fort, jag vill ha kväll! Tänker bara sitta här i min soffa och se på film och kanske pyssla lite.
Hemma i Bjurholm är det nog Wärdshuset som är kvällens samlingsplats. The Refreshments  och RiffRaffRuff spelar där. Jag hoppade denna gången men jag hoppas att ni andra som ska fara kommer att ha roligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback