Ingen dag är den andra lik


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag är helt slutkörd idag, av att inte ha gjort nånting egentligen. Dom tre timmarna på skolan passerade på nolltid och sen har jag bara suttit och skissat på lite olika saker. Varför är jag slutkörd då? Ett ord får räcka, många vet nog ändå vilka problem jag har. Näsblod.
Nu är det dags att bege sig ut en stund, innan jag måste fortsätta med skolarbete. Måste få lite frisk luft och rensa hjärnan, få lite nya ideér. Kan behövas.

Sofia/ Kreativ inredning

sv. Hej Emma! vad kul att höra att jag kunder bidra med lite inspiration! Fint foto:-)



MVH

Sofia/ Kreativ inredning

2012-01-31 | 16:21:36
URL: http://kreativinredning.blogg.se/
Sandra

Gillar dina bilder skarpt =) Alla kan hålla i en kamera och ta en bild, men alla kan inte få mig att tycka att det ser bra ut ;) Fortsätt så! =D

2012-01-31 | 23:25:00
URL: http://www.nattstad.se/painface



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback