Min böjelse


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Det finns en sak som jag tycker om väldigt mycket. Anteckningsblock. Haha ja jag förstår hur det låter men så är det! Kollegieblock, skrivböcker, anteckningsblock, linjerade, blanka, ja allt. Jag har alltid tyckt om att ha massa kollegieblock, i skolan och hemma. Tror att i Agnäs har jag säkert fem, sex stycken som är helt oanvända. Men det är ju så roligt att skriva, kludda, rita, allt vad man nu kan göra. Blocken från lagerhaus är fina, har två stycken som snart är fulla.
Idag ska jag gå och köpa två stycken nya, vita. Tanken är att jag ska pynta dom lite och sen ska det skrivas ner saker kan vara bra att veta. Och jag lovar, det dröjer inte länge innan dom är fulla dom också.

Här är ett block med blanka sidor från lagerhaus. Har alltså två av denna, fast inte med små fula robotar som tur är!
SKRIVBLOCK ROBOT A4




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback