Sömlösa mönster


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Alltså jag ger snart upp på det där jäkla mönster som ska göras. Det stämmer ju inte med vad "ritningen" säger. Vad gör jag fel? Antagligen nånting. I morrn ska jag bestämt gå en sväng förbi universitetet för att kanske få lite hjälp och sen ska jag traska ner till biblioteket och sätta mig där i fleeera timmar. Biblioteket är nog bästa platsen i Umeå. Jag måste få ihop det här, annars blir jag galen...
Jag har sökt så flitigt efter hjälp och svar på google att jag till och med hittade sidan som min lärare har tagit infobladet (ritningen) ifrån. Nån vänlig själ som är kunnig kanske kan hjälpa mig lite? Förklara i alla fall? Tänk på att jag aldrig har använt PS förr..! Stor fet länk.

Trött är jag också, dags att sova tror jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback