Bröllop och lite sånt


Porträtt Sommar Kommentera inlägget
Igår var det fullt upp hela dagen. Bröllop stod på schemat och det var mycket trevligt. Min fina kusin stod som brud och hon ersatte även solen som uteblev under dagen/kvällen. Bilder kanske dyker upp om några veckor.
 
Idag blev jag väckt vid sju av barn som skulle på toa. Min mamma och pappa var barnvakt åt brudparets tre barn så även jag fick idag sysselsätta mig lite med att passa dom. På eftermiddagen åkte vi upp till Bjurholm för att gå lite och kika på marknaden. Jag fick dock tillbringa min tid i Luftlandet med hoppborgar. Gossarna, som jag fick hålla koll på, hoppade och lekte som små galningar i säkert en timme innan det var dags att åka hem. 
Med strålande sol idag så har hela den här helgen varit helt fantastisk.
 
Jag tar mig friheten att visa en bild från igår på min andra fina kusin och hennes käreste.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback