En hel del nytt

Den här dagen är nog den dagen som jag har känt mig tryggast i mina kläder på iva. Förra sommaren när jag var på en barnavdelning så hade jag inte lika mycket ansvar, det var mycket som sjuksköterskorna fick göra. Nu, på intensiven, så är det helt annorlunda. Mitt ansvar är mycket större och jag får/måste göra saker som jag aldrig tidigare har kommit i kontakt med på nära håll. Respirator och tracken är nog det som är för mig lite nervöst att hantera. Men det går bra, nu när jag har en handledare i ryggen. Nästa veckan går jag själv och jag är såklart lite småskraj inför det...
Nu är jag ledig till på onsdag så jag ska vila mina stackars fötter ordentligt. Ska även passa på att vila hjärnan lite.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback