Det här med norrmän


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
På aftonbladet kan man idag läsa om en meteorit som slog ner i ett tak i Norge. Nu säger en norsk astrofysiker att det är en världsnyhet och att det är fantastisk upptäckt.
Jag håller med om att det är en fantastisk upptäckt och allt det där. Men är det bara jag som ändå inte kan ta detta seriöst? Det blir liksom alltid så såfort jag läser nått om norrmän. Jag har läst/hört för många norgehistorier.

Emma Lannebrink

Hej! Följa varandra via bloglovin?

Förlåt om du har fått den här kommentaren av mig förut, min dator är efterbliven och säger att kommentarer inte skickas ibland fast dom gör det ändå..

Kram!

2012-03-13 | 10:36:50
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback