Spola fram tiden


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Dagen går så sakta och det är sååååå tråkigt. Har hunnit vara ute flera gången, men det är inte så speciellt roligt att bara gå och gå och gå. Nu undrar jag vad jag kan göra inne istället? Kanske måla lite. Det är så jobbigt med såna här dagar, allt är bara tråkigt. Precis allt.

Ikväll ska jag försöka mig på att se melodifestivalen, det är ju ändå final. Jag har nog inte sett finalen på fyra år, minst. Haha jag kommer att släcka tv när Flinck och Ranelid ska framföra sina bidrag, tål inte att se på dom helt enkelt.

A Z R A

Hejsan!

Lust att följa varandra via bloglovin gullet? :D

KRAM

2012-03-11 | 21:53:47
URL: http://azras.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback