Ytterligare en sjuk historia


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag som trodde att jag skulle få bli frisk, det blev bara än värre. Jag borde ha fattat när jag fick ont i ryggen. När Johan kom hit började jag frysa och han påstod att jag var kokhet, feber. Jag tycker inte att jag känns så varm så jag är inte så säker på att jag har feber. Brukar för det mesta inte märka av det så mycket så det är svårt att avgöra utan termometer.
Men ju längre tiden går dessto ondare får jag i kroppen och fryser gör jag fortfarande. Börjar få en konstig känsla i magen också, bara det inte är magsjuka... Jaha, så varför är jag vaken den här tiden på dygnet? Det går inte att sova när man inte kan slappna av, frossan har tagit över. Jag ligger här i sängen och håller tummarna för att detta lilla sjukdomsåterfall ska vara över i morgonbitti. Ska kurera mig med ett glas vatten och en alvedon nu, sen ska jag krypa ner under det varma täcket igen och försöka sova lite.

Annika

Fin blogg :)

2012-03-08 | 12:45:16
URL: http://blogofphoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback