Reporterväska


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag har varit på jakt efter en finfin "messenger bag" men har aldrig hittat någon (i lämplig prisklass). Nu har jag hittat en kandidat som skriker efter att få bli min! På fujidirekt, av alla ställen, även fast den heter reporterväska där. Det finurliga i det hela är att bilden på framsidan får man välja sin egna. Så, den vill jag ha i julklapp mamma! Dock är det synd att det inte finns att läsa mer om väskan nånstans och jag hade gärna sett bilder på insidan... Men den kanske är värd en chansning i framtiden? En bild på norrsken hade nog varit finare.

Mizca

Vad är en reporterväska/messangerbag för något?

Svar: En axelremsväska, sån som (i alla fall jag) många har typ i skolan :) http://www.stadium.se/klader/damklader/accessoarer/137402/bjorn-borg-core-messenger?SelectedProductUUID=s94Kd3emgL0AAAE3mA0F5jPv#.ULS2XyNpwmY
EmmA

2012-11-26 | 17:52:12
URL: http://www.mizca.se
Ester

Riktigt snygg väska, har du några bilder på den? Hur ser den ut invändigt med fack och så?
Blev så inspirerad så jag funderar på att också beställa en :)

Svar: Jag beställde aldrig nån väska, men jag kan tänka mig att det är ett enda stort fack :)
EmmA

2014-01-23 | 06:47:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback