Ett hus där jag vill bo


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Här är det inte mycket som händer. Jag har kommit in i nån slags tråkperiod tror jag. Allt är tråkigt, utom att rita och spela sims (...). I tisdags tog jag till och med kameran med mig när jag gick ut, dock utan nämnvärt resultat.  Regn, gråmulet och dassigt väder är inte kul just nu. Även fast det var fint väder i tisdags så lyckades jag inte ta någon bra bild (tror jag, har inte kollat än).
Så, istället för att fota så spelar jag sims i stället. Eller spelar och spelar, jag bygger. Det är så himla kul att få göra hus, så som man skulle kunna tänka sig att bo. Det är jäkligt klurigt ibland att få till det, men jag lyckas! Här är i alla fall mitt senaste hus, så här vill jag bo!

Matilda

Kika gärna in o ge feedback på mina bilder :)

2012-10-27 | 12:32:28
URL: http://hejbus.spotlife.se/
Matilda

Haha, jag är också inne i en the sims-period just nu.

Svar: Ja det liksom kommer och går. Dock är jag på väg ut ur min period nu igen haha... :)
EmmA

2012-11-22 | 20:01:49
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se
Sanna

vilken verison av sims är detta? :)

Svar: Det är sims 3 :)
EmmA

2012-11-29 | 20:24:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback