En regnig dag


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Gav mig ut idag på jakt efter nått att fylla kylskåpet med. Det regnade. Som om nån hade kunnat missa det? Jag såg en cyklist sladdade (nästan) omkull i en vattenpöl. Det blev inget platt fall, mer en en minihjärtattack för den stackars cyklisten. Jag såg en tjej med regnbågsfärgat paraply, en annan hade glittriga gummistövlar. Ja, som ni ser så var min promenad till affären mycket händelserik.

Moa

Hej! Jag undrar hur man får till en sån där pil på sidan så att man kommer längst upp igen, har letat och letat men hittar inte en förklaring, skulle du kunna vara snäll och berätta hur man gör? Eller länk en sida där det förklaras? Det skulle vara supersnällt för vill verkligen ha en sån!

Svar: Jag sökte hur länge som helst innan jag hittade ;p Jag ska se om jag hittar sidan eller om jag kan förklara själv :) (återkommer)
EmmA

2013-04-18 | 22:35:11
URL: http://moaakersten.blogg.se
Moa

Det funkade! Tusen tack!

Svar: Varsegod :)
EmmA

2013-04-20 | 20:55:10
URL: http://moaakersten.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback