Vedabron

Nikon D800 + Nikon 50/1.8G
I tisdags gjorde jag m.fl. en tur till Ikea i Sundsvall. Vägen dit ner tar några timmar och det är tur att man passerar denna fina bro på vägen. Varje gång jag åker neröver så är det högakustenbron som nästan är det viktigaste stoppet. Jag gillar bron, tittar mer än gärna på den. I tisdags var delar av bron dessutom insvept av dimma.

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh men så fint, vilken maffig bro! :)
Finns det inte IKEA längre uppåt landet där du bor?

SV: Haha ja men verkligen. ^^,
Väskan är toppen, och det där med storlek är ju lite knepig, jag var rädd att denna jag köpte (10) inte skulle räcka till, men den är verkligen stor. Så det beror ju lite på hur mycket du ska ha i den å så. Och om du ska köpa en kan jag rekommendera cyberphoto som är billigast! :)

2013-08-03 | 18:35:05
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Åke

Ja bron är vacker! Jag har sparat bilder under 5 års tid när jag åkt över osv. De kommer i ett reportage ;)

2013-09-16 | 13:37:10
URL: http://www.nacka144.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback