Snöyra

Nikon D800 + Nikon 50/1.8G

Några bilder från julmarknaden i Olofsfors som jag och Johan besökte i söndags. Blåste så himla mycket, snön yrde bara runt och de som inte hade vantar tyckte jag riktigt synd om. Det var kanske inte så mycket att se på den lilla marknaden, men det är känslan som jag gillar. Känslan av jul. Det krävs snö (som kom i lördags kväll), julmusik, julmarknad och tända ljus. Där har vi en finfin beskrivning av julmånaden.
 
Jag är förövrigt snart klar med praktiken, i morgon är sista dagen. Det är första gången som jag kan säga helt ärligt att jag har trivts på en praktik. Det har varit så otroligt roligt och dagarna bara susar förbi. Jag har läst en bok för barnen, och det är så kul när handledaren undrar om jag är van att läsa högt för det gick så bra (har aldrig någonsin läst högt på det sättet förr...). Sen tycker hon att jag är så lugn också, även om barnen springer runt och skriker, så är det inget jag blir stressad över.
Det känns som att jag har hittat rätt!

Elin

Här i Stockholm har vi fortfarande ingen snö och jag är så avundsjuk! Det blir liksom inte jul utan det! Underbara bilder, den första ser verkligen dramatisk ut :)

Svar: Tack så mycket :) Hoppas snön kommer hos er också snart!
EmmA

2013-12-03 | 22:46:30
URL: http://fotogen.blogg.se
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh men vilka härliga bilder!

Svar: Tack, det var dock inte så härligt att ta dom haha :)
EmmA

2013-12-04 | 23:50:32
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback