Brevlådor


Vinter Kommentera inlägget
Jag saknar verkligen nått vettigt program att redigera mina bilder i..! Jag har lyckats få hem testversionen av Ligthroom 4 (igen) i alla fall. Här ovan tänkte jag bara visa skillnaden. Bilden till vänster är redigerad i Lr4, endast, och bilden till höger är redigerad i ViewNX2 och Gimp... Skillnad? Ja.

Anneli - A'la Foto

Visst är det skillnad! Finns fördelar med båda bilderna! I den högra har du finare motljus där man ser vad som är i bilden. I den vänstra är det nästan helt utbränt i hela bilden (vilket är superlätt fixat i Lightroom. I den högra är det tråkig missfärgning i snön längst ner men annars tror jag överlag att jag gillar den bättre!

Hoppas du hittar tillbaka till rätt program som du trivs med. Det är verkligen viktigt! Lycka till!

2013-01-23 | 00:05:32
URL: http://alafoto.se/blogg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback