En sista dag


Gif Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Den sista dagen på 2012. Normalt brukar det vara riktigt kallt (-20 och neråt vad jag tycks minnas) på nyår, oftast står man där ute vid tolvslaget, påpälsad, och bara vill in i värmen igen. Men inte den här gången. Nyårsafton 2012 bjöd på regn, snöslask och plusgrader...
 
Kvällen var lugn för min del. Jag och Johan var nere på stan vid tolv för att se på fyrverkerierna. Som synes på bilderna var det inte mycket att hurra för. Molnen regerade och raketerna syntes knappt, förutom att hela himlen blev alldeles röd ibland. Det hade säkert varit superfint om molnen hade haft vett att akta lite på sig!
 
Jag tyckte i alla fall att det var mycket roligt att titta på all rök som blev av raketerna. Samtidigt tyckte jag synd om dom stackarna som bor där på Ön. På nedersta bilden till höger syns (inte) ett hus som är omgivet av lite rök. Kul för dom!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback