Sköna hem


Close up Övrigt Kommentera inlägget
Var ute på en riktig långpromenad idag, nästan tre timmar blev det.
Gick bort mot Bräntberget, slalombacken, och tittade på alla som åkte. Blev sjukt sugen på att åka själv. På hemvägen köpte jag en tidning att ha som läsning ikväll. Sköna hem. Ja, det blev nått fel tror jag... Nä men jag kände att det kanske kan vara bra att läsa nånting annat än Kalle Anka nån gång också!
Mest tittar jag bara på bilderna i såna här tidningar, eller i dom flesta tidningar (förutom Kalle Anka, Illustrerad vetenskap och natgeo) faktiskt. Medans andra läser artikeln i tio minuter så glor jag på en bild lika länge. Så, därför fick denna tidningen följa med hem, den hade finast bilder.

Åke

Tittar man på din sida behöver man ingen tidning ;)Full av kreativa lösningar :)

2013-03-30 | 06:46:10
URL: http://www.nacka144.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback