Nytt i samlingen


Mina saker Kommentera inlägget
Nikon D3100 + Nikon 50/1.8G
Jag har skaffat mig ett nytt objektiv. Det blev inte 50/1.4 utan 1.8 istället. 1.4:an har jag läst mig till har slöare autofokus och är lite dyrare så efter att ha resonerat lite med mig själv så fick det bli den billigare. Nöjd är jag! Dock måste jag vänja mig med att det inte är ett macroobjektiv. Mitt Tamron 60mm f/2 är ju ett macro så det är lite skillnad.
Men, nu har i alla fall jag också det objektiv som "alla" har och passar till det mesta.

Frida

Jag har 1,4 och jag hade 1,8 tidigare.. Tycker att 1,4'an får bättre bilder speciellt när det kommer till porträtt. Använder bara de objektivet :)

Svar: Jag har gubblat på det där, men eftersom att jag inte tar så mycket porträtt så valde jag 1.8 då det har det jag behöver just nu. Jag känner mig nöjd i alla fall :)
EmmA

2013-06-19 | 17:24:24
URL: http://enffrida.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback