Vad som händer i framtiden

Nikon D3100 + Tamron 60mm f/2

Jag funderar på att skaffa mig ett nytt objektiv snart. Ny kamera också såklart, men det känns mer akut med objektiven. Mitt 60mm från Tamron börjar ha gjort sitt. På 8 av 10 bilder så känns fokusen väldigt fel, ibland obefintlig. Objektivet är drygt tre år och väl använt. Tänkte om jag ska byta ut det mot Nikons 50mm f/1.4 kanske. Jag är väldigt sugen! Har funderat på det sen i höstas så det kanske börjar bli dags snart. 

life is a beauty, en fotoblogg

riktigt vacker bild!!

Svar: Tack så mycket :)
EmmA

2013-06-10 | 17:59:03
URL: http://lifeisabeauty.blogg.se
K

Jag tycker att du skall köpa så snart bara du kan!
Du är värd att ha fin utrustning.
Återigen så vackert bild :)
Ha en trevlig sommar!

Svar: Har det snart i min hand :) Dock inte objektivet i texten, blev ett annat :) Tack så mycket!
EmmA

2013-06-11 | 09:11:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback