Fototriss - byggnader & arkitektur

Inte mycket till aktivitet här inte... Skriver när jag skriver helt enkelt. Kameran är inte riktigt samarbetsvillig i dessa dagar och datorn ska snart in och få sig ett nytt batteri (hoppas jag). Så är livet.
 
Jag hittade fototriss och tänkte att det kan vara roligt att prova. Den här veckan är det byggnader och arkitektur som gäller. Konsthögskolan här i Umeå var ju såklart ett självklart val att fota. Jag gillar huset, även om det ser fruktansvärt malplacerat ut! Kolla fler trissare här.

Connie Tornevall

Hej vilken häftig triss, träpanel är ovanligt! Snyggt trissat!

Svar: Tack så mycket!
EmmA

2013-03-22 | 22:24:21
URL: http://connie.tornevall.net
Åke

Den här missade jag... Kul att du hittat till fototriss :) Ser fram emot fler bidrag från din kamera ;) Läcker byggnad :) Fina vinklar, jag lockas till att titta på den nån gång jag är i Umeå :)

2013-03-30 | 06:20:54
URL: http://www.nacka144.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback