Full fart


Motor Vinter Kommentera inlägget
Igår tog jag några bilder på Johan när han lekte av sig lite med skotern. Jag fick chans igen att försöka bli vän med mitt telezoom. Har haft det i snart ett och ett halv år men kommer fortfarande inte riktigt överens med det. Jag gillar inte alls kontrasterna som blir, speciellt när det är träd med i bilden. Den gulgröna färgen blir på tok för hård... Men vad kan man vänta sig egentligen av så lite pengar som objektivet faktiskt kostade?

Åke

Riktig hur man ser hur Johan trivs på maskinen :) Dom där skidorna blir inte mycket använda ;) Trädens nyans tänker då inte jag på i alla fall, har fullt sjå att titta på skotern och all snörök :)

2013-03-30 | 19:58:27
URL: http://www.nacka144.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback