Hej och hå

Nikon D3100 + Tamron 60mm f/2
Fint väder, fina människor, sena kvällar, god mjukglass, bästa biofilmen, brända armar, nya solglajjor, många tankar under björken, D800. Lite av allt som hänt dom senaste dagarna.
Igår fick jag för första gången hålla i en Nikon D800 och jag tror att jag har bestämt mig att det är en sån som jag ska skaffa mig så småning om. En dyr historia kommer det att bli. Det blev även bio, nya fast and furious, och som väntat var den bra! Gillar låten, we own it, som spelas i början också.
I morgon sätter jag mig på bussen till Skellefteå. Ska vandra runt där några timmar innan resten av familjen kommer dit. Det blir toppen! Tar inte med mig datorn (eller ska jag säga mac:en...) så det blir nog snålt med uppdatering, men det är ni vana med!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback