Julpyssel

Nikon D800 + Nikon 50/1.8G / Nikon Speedlight SB-900

Är det någon som kan förstå hur mycket jag har längtat efter den här helgen? Inte bara för att det är första advent utan mest för att det är en helg utan en massa krav. Ingen hemtenta som lurar runt hörnet, ingen reflektionsuppgift som ska skrivas, inget pluggande, ingenting! Hela den här veckan har varit lite kaosartat egentligen, på en bra sätt. I onsdags var första dagen på praktiken och jag välkomnades av några jättefina andraklassare. Samtidigt har jag skrivit på en hemtenta som skulle skickas in i går.
Om det är något av intresse så har mina dagar sett ut så här: 05.15 vakna, 05.30 upp och plocka fram frukost (invirad i täcket), en knapp timme senare, 06.23 dags att gå ut till bussen, efter lite byten är jag i Sävar vid 07.40 och där är jag fram till omkring 14.45 då bussen går hemåt igen. Resten av eftermiddagarna och kvällarna har jag ägnat åt att skriva.
 
Men, så är äntligen den här helgen här och jag ska inte göra annat än att pyssla, städa och julpynta! Det är otroligt länge sen som jag ens ägnade mina pyssellådor en tanke, men nu har jag så många ideér att jag måste vara lite kreativ.
Julmusiken spelas och nu ska jag klippa, sy (för hand...), limma och måla!

Jasmine Lundvall

Meen kul!

Svar: :)
EmmA

2013-11-29 | 20:16:15
URL: http://jxsmine.blogg.se/
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh vad mysig helg det låter som att du kommer ha! :)

Svar: Den var riktigt mysig :)
EmmA

2013-11-30 | 20:51:56
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Wictoria ビクトリア

Fina bilder :D

Svar: Tack! :)
EmmA

2013-12-02 | 16:40:09
URL: http://thegreatgatsby.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback