PINGlan

Nikon D800 + Nikon 50/1.8G

Min nya klocka som jag fick när jag fyllde år i fredags. Har alltid velat ha en "riktig" klocka och nu äntligen har jag en som tickar och slår. Passar finfint ovanför tv:n. Jag sover bättre också, inbillar jag mig i alla fall, har haft lättare att somna dom här två kvällarna då jag kan lyssna på klockans tickande. Och namn har hon fått också, PINGlan för det låter *ping, ping* när den slår. 

Elin

Åh, vad fin! Själv skulle jag aldrig kunna sova med en tickande klocka i bakgrunden, däremot sover jag jätte bra med fiskmåsar skrikandes i bakgrunden haha ;)

Svar: Haha alla är vi olika! Det tickande ljudet är riktigt sövande :) Fiskmåsar däremot... kan vara behagligt om det är några få kanske, men inte annars! ;)
EmmA

2013-10-16 | 15:21:12
URL: http://fotogen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback