Norrlandsderby


Livet ur min synvinkel Övrigt Kommentera inlägget
Nikon D800 + Nikon 50/1.8G / Tamron 70-300/4-5.6
Idag har jag och Johan varit i Skellefteå, för att se Skellefteå spela mot Luleå. Har länge velat se just Skellefteå - Luleå och ikväll hände det! I en nästan fullsatt Skellefte Kraft-arena, härlig stämning.
Innan matchen började försökte jag hitta en ny höst/vinterjacka, utan framgång. Jag vill bryta min kontakt lite med färgen svart så en jacka i mossgrönt eller brunt skulle inte sitta helt fel. Och nu till det stora problemet, jackan får inte vara för varm. Jag vill kunna ha på mig en tjocktröja under utan att dö av värmeslag... Bättre lycka senare i veckan kanske?

Sannah - Foto

Älskar den sista bilden, den var superhärlig!:)

Svar: Tack så mycket :)
EmmA

2013-10-22 | 12:30:21
URL: http://mrscanon.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback