Återbruk


Mina saker Övrigt Kommentera inlägget
Nikon D800 + Nikon 50/1.8G

Jag har bytt ut mina höga glas som jag haft pennor och penslar i mot dessa konservburkar. Jag kan däremot inte bestämma mig om jag ska låta dom vara som dom är eller om jag ska måla dom. Lutar åt att måla dom då jag gärna vill att dom ska vara matt i färgen, men jag gillar ju färgen dom har nu. Zink-spray kanske?  

Anna

Så har jag gjort också! :) Men tog tidningspapper med olika motiv jag ville ha och klistrade på :) Fast nu blev jag väldigt sugen på att göra om de, riktigt fiffigt!:D Zink-spray har jag dessvärre inte koll på- hur fungerar det? Kram!

Svar: Jag ska prova hur det blir med zink-spray tror jag. Sprayen är väl främst till för att undvika att metal ska rosta, men det ger en fin yta :)
EmmA

2014-02-03 | 16:45:34
URL: http://forestman.blogg.se
Barbro S

Jag tycker de är snygga som de är. Tack för tipset :)!

Svar: Jag funderar fortfarande på hur jag ska göra :)
EmmA

2014-02-04 | 21:59:39
URL: http://www.konstbarbro.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback